Arkadasimin karisi-2

Arkadasimin karisi-2
Merhaba, arkadasimin karisiyla yazismaya basladigimizi bi onceki yazimda anlatmistim. Gelen yogun talep uzerine gecen haftaki whatsapp yazismamizi buraya aynen yapistiriyorum.
Kendisi kocasi cocuklari ve bazen aralarina katilan arkadaslariyla tatilde antalyada. O yuzden cok sık yazamiyor bu ara..
Nokta ile baslayanlar onun yazdiklari..
Bu konusmayla ilgili yorumlarinizi yazarsaniz kendisiyle payalasacagim.tatil donusu hepsini okumak istedigini soyledi.
Ayrica havuzun giyinme kabininden attigi son resmi de profilimdeki resimler altinda paylasiyorum. Bu resimle ilgili de yorumunuzu yapin, bu hatunu azdirin.
Yorumlarinizi ve sorularinizi mesaj atarak belirtebilirsiniz.
Yazilan her sey gercektir.bu gercekligi sanal ortamda paylasma konusunda bir sikinti gormedigimiz ve fantazilerimize yeni bir heycan ve degisiklik katmak istedigimiz icin burayi yani bu siteyi kullanacagiz…………………………………………………..

.Slm
.Napıyosun aşkım
Rapor yapiyodum
Görmemişim askim
Sen naoiyosunn
.Anladım sevgilim..
.İiyim ben de kocami bekliyoruz safari turuna gidicez..
.Seni özledimmm
Bende karimi ozledimm
.Yerim seni.
.Yoğun mu işler
Gezin askim…iyice tadını cikarrrrr
Bugünden sonra izinliyim
Ay sonuna kadar
.Süpermiş sevgilimmm
Bu hafta memlekete gidicez.1 hafta kalcaz.dondukten sonra evdeyim
Benim hatun caliscak
Mal mal mal takılcam
.Offf yaa beraber olsaydık
Sen olsaydın izmirde
20 gun
Durmadan sikisirdik
.Neler yapardıkkkk
Neler neler yapardık.. Evde otelde deniz kenarında adalarda
Her yerde sikerdim
.Oyyyyy..evettt
Yüzerdik denizde sikerdim…otele giderdik .duşta sikerdim
Sokaklarda sikerdim
Seni eve atardım.yatakta sikerdim
.Ofgfsss..nasıl canım çekti
Amcigin nasil
Azginmi
.Her zamankii gibii
Offff ne superrrr
.kocam bi arkadasiyla tanistirdi bizi. Adi caglar. Dibimden ayrilmiyo.tas gibi cocuk.
.Geçen gün hep beraber bi koya gittik çok eğlendik..benimki bi ara denizde benle oynaşırken çağların bizi görüp baktığını izlediğini gördüm hiç bozuntuya vermeden sevişmeye devam ettim..süperdi onun izlediğini görmek bilmek
Owwwwwwwww sahimiii
.Yeminlee
.Çok zevkliydi
Owwwwww kocan seni sikerken cağların izlediğini bilsen devam edermiydin sikilmeye
.Evett
Amcigini gorsun mememelerini görsün isterdin yani..offff
.Ohhhss evet..
Bakalım bugün neler olcak
Owww yine çağlar var yani bugun
.Kocam.ben. ali.alinin yeni manitası .çağlar ve kuzenlerim beraber olcaz
Yanaş bence caglara…tatil bitmeden siktir amini askimmmm..
.Bu arada ali manita yaptı..kız taş valla
Iyi bari…seni rahat bırakır ali
Kıza vurmaktan senle ilgilenmesin seni rahat biraksin artik bu ali..kanka kanka diye bi rahat vermedi ali..bi de kocan var bi de cocuklar var basinda.
.İnşallahh..kız tur şirketinde çalışıyo çok vakti olmuyo sadece cuma günleri izinli

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir